Οι δισκογραφικές απογοητεύσεις του 2014

Φεβρουαρίου 11, 2015


Η αφορμή για μια τέτοια λίστα δεν είναι να γράψω αρνητικά για μπάντες που δεν μου αρέσουν έτσι και αλλιώς ή για εύκολους στόχους (οπότε φεύγουν από την μέση γκρουπ όπως οι Foster The People ή οι Kaiser Chiefs), αλλά για δίσκους που άκουσα είτε από μπάντες που γουστάρω αλλά δεν συμβάδισαν με τα γούστα μου είτε από πιο νέα γκρουπ που δεν μου είπαν και πολλά παρά την ίσως εκτεταμένη προώθησή τους όπως οι Perfect Pussy (album review) ή ακόμα χειρότερα οι Bleachers. Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν οι αγαπημένοι μου Kasabian που αν και αν δεν ήταν ότι χειρότερο άκουσα πέρσι, παρουσίασαν το επιεικώς απαράδεκτο "48:13" (μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την γνώμη μου για το άλμπουμ εδώ), το οποίο δεν διασώθηκε ούτε ζωντανά. Πιο αναλυτικά τα δέκα άλμπουμ τα οποία με απογοήτευσαν μέσα στο 2014 είναι:

10. Childhood - Lacuna (Marathon Artists)
09. The Knife - Shaken-Up Versions (Mute) 
07. The Flaming Lips – With a Little Help from My Fwends (Warner)
06. Foo Fighters - Sonic Highways (RCA)
04. The Twang - Neontwang (Jump the Cut)
03. The Sunshine Underground - The Sunshine Underground (s/r)
02. The Drums - Encyclopedia (Norman Records)
01. Bleachers - Strange Desire (RCA)

You Might Also Like

0 Comments